حلقه عشق

حلقه عشق
کلمات کلیدی

ویژه زوجین – طبق آیات و روایات

آموزش کامل شب زفاف

پاسخ جالب امام(ره) به سوالی درباره تعدد زوجات

اخلاق؛ گمشده خانواده مدرن

چگونه آبروداری کنیم؟

احساسات همسرتان را بفهمید

شوهرم را عوض کردم

زندگی ام عوض نشد

چرا امام با خانواده به کربلا رفت؟

عطر حسین (علیه السلام) در متن زندگی

سفارشات امام حسین علیه السلام برای زندگی زناشویی

چگونه کودکانمان را با پیام غدیر آشنا کنیم؟

عیدغدیر مبارک

قربانی کردن ؛ عبور از تردید

سالروزشهادت امام باقرعلیه السلام

مادران شیرده گوشت گوساله نخورند

در این عروسی فاقد هرگونه زینتی باشید+عکس

دل تان گنجشکی نباشد

ناگفته‌های زندگی شهیدباهنروشهید رجایی از زبان همسر

خرافه‌هایی که مانع فرزندآوری خانواده‌های ایرانی شده است

ایران شدیدترین روند کاهش نرخ باروری در جهان را دارد

زوج‌های جوان به‌جای وام ۳ میلیونی تسهیلات ۱۰ میلیونی دریافت کنند

«میم» تضمین کننده یک ازدواج موفق

میزان فطریه و کفاره چقدر است+پاسخ مراجع تقلید

شمه ای از اخلاق معاشرت

عید فطر و نقش آن در تحولات فردی و اجتماعی

زن ندهید

به جوان بی ‎نماز

ملاک هایی برای ازدواج دختران

چرا پیامبرصلی الله علیه و آله وسلم با خدیجهسلام الله علیها ازدواج کرد؟

آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۸، ۱۲:۴۸ - پوریا قلعه
    ممنون
بنام خالق عشق
مادران اسمانی

همزمان با ایام ولادت حضرت زهراسلام الله علیها و روز مادر، گروه‌های مردمی در اجرای طرح بین المللی مادران آسمانی به نیابت از شهدا به دیدار ۱۵ هزار مادر شهید در سراسر کشور و در برخی از کشورهای محور مقاومت منطقه می‌روند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، طرح مادران آسمانی از سال 89 در منطقه شمال شرق تهران آغاز شد. چون در میان اعضای خانواده شهدا، مادران شهدا بیش از همه چشم انتظاری فرزندان خود را کشیده‌اند، این طرح با تجلیل از 50 مادر شهید در تهران آغاز شد. برنامه‌ها در دوره‌ اولیه به این صورت بود که در روز مادر هدیه ناقابلی تهیه شده و هیئتی از مجریان طرح به دیدار 50 مادر شهید در منازل آنها رفتند و روز مادر را تبریک گفته و تجدید دیدار کردند.

بعد از آن هم هر سال همین کار توسعه پیدا کرد و طرح تکمیل و گسترش پیدا کرد.این طرح سال گذشته حتی به خارج از مرزهای کشور هم رسید و تقدیر از مادران شهدای عراقی و لبنانی در منازل آن‌ها طی اجرای طرح مادران‌آسمانی انجام شد. سال گذشته برنامه بازدید از مادران شهدا در روز مادر به 1000 مادر شهید افزایش پیدا کرد. امسال نیز طرح به صورت بین المللی در کشورهای عراق، لبنان، سوریه و افغانستان هم زمان با ایران اجرا می‌شود. سعی شده در این طرح از مادران شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم، شهدای آتش‌نشان، شهدای فاطمیون، زینبیون و حیدریون نیز تقدیر صورت بگیرد.

امسال ظرفیت اجرای این طرح به تقدیر از 15 هزار مادر شهید افزایش پیدا کرده است. علی خاکی، مسئول روابط عمومی ستاد طرح مادران آسمانی، در این زمینه می‌گوید: امسال در مقایسه با سال‌های گذشته فعالیت‌های جدیدی در این راستا ایجاد شده است. طرح دیدار با مادران آسمانی امسال در سراسر کشور اجرا می‌شود. در این کار که گروه‌های جهادی و مردمی مختلفی با آن همکاری می‌کنند مادران شهدا در استان‌های مختلف شناسایی شده و طی روزهای یک هفته در اسفند ماه 95 همزمان با ایام فرخنده ولادت حضرت فاطمه زهراسلام الله علیها و روز مادر است به دیدار آنان می‌روند، در واقع گروه‌های مشخص شده به دیدار 15 هزار مادر شهید رفته و ضمن تبریک روز مادر از آنان تقدیر نیز می‌کنند. بسیاری از استان‌ها داوطلب شرکت در این طرح بوده‌اند. گروه‌های انجمن اسلامی، گروه‌های جهادی و دانشجویی و حتی از برخی روستاها نیز نامه تقاضا برای شرکت در این طرح سراسری داشته‌ایم.

خاکی ادامه می‌دهد: امسال برای این کار در سایت arsh.ir سامانه مشارکت مردمی در طرح مادران آسمانی راه اندازی شد که در آن هر کسی که قصد تکریم از مادر شهیدی را در این روز برای مشارکت در طرح داشت، وارد سامانه شده، ثبت نام کرده و عکس و مشخصات شهید را وارد سامانه کرده و فرم مورد نظر را پر می‌‌کرد. بعد یادبود مورد نظر برای اهدا به مادران شهدا به نام شهدا چاپ شده و به همراه هدیه برای افراد فرستاده می‌شد تا در زمان موعد در اجرای طرح شرکت کنند.

آماده‌سازی هدایا و یادبود شهدا در ستاد مردمی طرح بین‌المللی مادران آسمانی

علی خاکی می‌گوید: تا امروز شنبه 28 اسفند ماه 95 حدود 10 هزار دیدار با مادران شهدا در سراسر کشور انجام گرفته است. در تهران مسئولین این دیدارها بر عهده 83 گروه مردمی است. تمام دیدار ها با مادران شهدا در کشور تا فردا یکشنبه 29 اسفندماه 95 همزمان با سالروز میلاد حضرت زهراسلام الله علیها و روز مادر انجام خواهد شد.

دیدار با مادر شهید مدافع حرم، هادی ذوالفقاری

دیدار از مادران شهدا با حضور پرویز سروری عضو شورای شهر تهران

دیدار با مادران شهدا با حضور عوامل برنامه روزنه از شبکه قرآن

دیدار با مادر شهید علیمردانی در شهر گرگان توسط انجمن اسلامی دانش آموزی

دیدار با مادر شهید ملکشاهی در شهر گرگان همراه با مسئولین بنیاد شهید شهرستان


انتهای پیام/
۹۵/۱۲/۲۸
حلقه وصل/ مجتبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی